Usluge javnih nabavki za ponuđače
Novi Zakon o javnim nabavkama Republike Srbije („Službeni glasnik RS“, br. 91/19), u daljem tekstu Zakon, stupio je na snagu i primenjuje se od 01.07.2020. godine. Na osnovu člana 3. stav 1. i člana 4. stav 1. Zakona naručioci su korisnici budžetskih sredstava. Ova kategorija subjekata bliže je definisana Zakonom o budžetskom sistemu („Službeni glasnik RS“, br. 54/09, … 93/12). Obaveza svih korisnika budžetskih sredstava je da nabavke sprovode u skladu sa Zakonom, izrade interni akt naručioca, izrade godišnji plan javnih nabavki, vode evidenciju o javnim nabavkama i izveštavaju Upravu za javne nabavke i Državnu revizorsku instituciju.
U skladu sa navedenim, nudimo vam:
1. Stručna analiza konkursne dokumentacije i izrada spiska potrebnih dokumenata za podnošenje ponude;
2. Priprema zahteva za dodatnim informacijama ili pojašnjenjima konkursne dokumentacije;
3. Stručna pomoć pri pripremanju i izradi ponude;
4. Stručna pomoć pri otvaranju ponuda;
5. Stručna analiza odluka naručilaca;
6. Uvid u ponude drugih ponuđača, analiza podataka i iznalaženje osnova za podnošenje Zahteva za zaštitu prava ;
7. Stručna pomoć i vođenje postupka zaštite prava ponuđača;
8. Pomoć u praćenju javnih poziva;
9. Praćenje zakonske regulative iz oblasti javnih nabavki;
10. Interna obuka lica ponuđača zaduženih za javne nabavke;
Postupak javnih nabavki sprovodi iskusan tim službenika za javne nabavke, komercijalnih i eksperata iz oblasti prava i finansija, sa dugogodišnjim iskustvom u javnim nabavkama budžetskih ustanova, što je, uz angažovanje vaših stručnih lica, garant visoko kvalitetne realizacije navedenih aktivnosti.